Od kilku lat z dużym powodzeniem dbamy o sukcesy naszych Klientów. Unikamy przetartych ścieżek, bo najlepiej wiemy, że to innowacyjność zapewnia powodzenie reklamy. Jesteśmy wszędzie tam, dokąd jeszcze nie dotarli inni. Jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy do oferty reklamę w YouTube i jako jedni z nielicznych oferujemy tak wysoką efektywność prowadzonych kampanii.
Stawiamy na dwa elementy – wszechstronność i zróżnicowanie. Zanim zabierzemy się za pozycjonowanie upewniamy się, że strona poradzi sobie ze zwiększoną oglądalnością. Musimy mieć gwarancję, że nowi czytelnicy nie zniechęcą się po kilkunastu sekundach – stąd ważna jest optymalizacja samej witryny. Ponieważ prowadzimy równocześnie kampanię reklamową, wzrost pozycji w Google tożsamy jest ze wzrostem oglądalności strony. Dopiero to uznajemy za połowiczny sukces. O pełnym mówimy wtedy, kiedy na stronę naszego Klienta trafiają osoby bezpośrednio zainteresowane jego usługami, a między innymi dzięki profesjonalnej witrynie gotowi są złożyć zamówienie.
Pamiętamy, że pozycjonowanie to nie sztuka dla sztuki, ale środek – narzędzie do osiągnięcia nakreślonego przez Klienta celu. Ten zaś w 99% przypadków sięga dużo dalej niż słynne „TOP3 w Google”.